Aside

Hotspot: Kek Delft

Mijn nieuwste ontdekking wil ik jullie niet onthouden, Kek Delft. Deze koffiebar in Delft ben ik op het spoor gekomen door het magazine Koffie T Cacao. Na het lezen van het artikeltje moest ik natuurlijk gaan kijken bij deze koffiebar.

Kek Delft

Deze koffiebar aan de Voldersgracht in Delft loop je zo voorbij. Het is een relatief smal pand, maar als je binnen komt word je verrast door de diepte van de zaak. Wat meteen opvalt is dat er ook allemaal (vintage) spullen te koop zijn. Van oude lampen tot dikke touwen. Naast het drinken van een kop koffie kun je ook je eigen koffiebonen en thee kopen, zodat je thuis ook kan genieten van Kek bakje koffie.

Kek Delft

Eenmaal binnen ben ik midden in de zaak gaan zitten tegenover de bar. Op de kaart staan naast de standaard koffies ook koffie specials. Er staan ook lekkernijen voor bij de koffie op de kaart, zoals carrot cake, oatmeal cookie en cheesecake. De lunchkaart is niet heel uitgebreid maar voor mij staan er alleen maar lekkere gerechten op.

Allereerst een cappuccino bestelt (tevens ook in Soya verkrijgbaar) waarna ik een broodje “Got your goat” op heb. Een heerlijk rustiek broodje met geitenkaas. Daarbij had ik een vers geperst sapje van de maand: een sinaasappel, mango & munt sapje. Na de lunch toch ook nog maar gegaan voor de oatmeal cookie met een koffie special Hazenly Hazel.

Collage Kek Delft

De sfeer in het pand is heel relax. In het midden van de zaak is een grote tafel waar je aan kunt zitten en waar ook gretig gebruik van wordt gemaakt door mensen die daar zitten te werken. Je kunt je adapter van je laptop aansluiten en inloggen op het open wifi netwerk van Kek. Een perfecte werkplek lijkt mij!

Adres:

Kek Delft
Voldersgracht 27
2611 EV Delft

Heb jij nog leuke hotspots in Delft?

Geef een reactie

