4 Instagram accounts you need to follow

Door de koffie gekte die in mij is ontstaan ben ik steeds op zoek naar nieuwe informatie over koffie. Koffie is niet alleen een mooi product om te proeven, het is ook nog eens een mooi product om te zien. Hierbij heb ik 4 Instagram accounts die echt de moeite waard zijn om te volgen.

Foto van mijn eigen Instagram account

 

Bryan Schiele
Mijn favoriete Instragram koffie account is dat van bryanschiele. Iedere dag post hij wel een paar foto’s en video’s van zijn favoriete koffies.

Schermafbeelding 2014-11-18 om 11.23.22

Coffeeshots
Het tweede account dat ik graag met jullie wil delen is een account dat foto’s deelt van Instagrammers die de #coffeeshots gebruiken. Per dag wordt de mooiste foto gepost.

Schermafbeelding 2014-11-18 om 11.24.00

Cup a day
Mooie classie foto’s vindt je op het account van cupaday. Iedere dag een nieuwe foto van een Nederlandse koffie enthousiast.

Schermafbeelding 2014-11-18 om 11.24.26

Una tazza di caffe
Mijn laatste tip zijn de foto’s van una_tazza_di_caffe. Deze gebruiker plaatst regelmatig een nieuwe foto met daarop bijna altijd een kopje koffie van boven gefotografeerd.

Schermafbeelding 2014-11-18 om 11.24.52

Dit zijn mijn Instagram favorieten. Natuurlijk kun je mij ook volgen op instagram. Een aantal foto’s zie je aan de rechterkant of klik hier. Hopelijk zijn jullie net zo enthousiast over deze accounts als dat ik ben.

Heb jij nog andere accounts die ik moet volgen op Instagram?

2 thoughts on “4 Instagram accounts you need to follow

Geef een reactie

